torsdag 10 januari 2013

Syftet

Nu när jag har startat min allra första blogg skulle jag vilja skriva lite om syftet. Jag har alltid känt mig obekväm att basunera ut tankar och känslor i sociala medier, men eftersom jag bor så långt bort från mina kära och nära vill jag nu göra det. Kanske inte mina djupaste och knäppaste tankar, men åtminstone mitt allmäntillstånd.  Jag vill att min familj och mina vänner ska veta om jag är lycklig eller förbannad, gråtfärdig eller go. Jag vill genom denna blogg slå flera flugor i en smäll - de vänner som vill veta hur jag har det, kan nu göra det genom att läsa här. Efter en inledande gratulation till mig och staden som jag bor i (se nedan), börjar jag nu med att öppna mitt hjärta och min hjärna för den som är intresserad. Håll till godo!


Är det en vacker Volvo utanför våningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar