torsdag 24 januari 2013

Barret ska väck!

Jag har alltid varit väldigt överbeskyddande när det gäller mitt hår. Feg. I åttan tog jag mod till mig och fick det avklippt och då grät jag i en månad. Mitt hår ska helst inte klippas eller tonas eller något sådant hemskt, utan det ska bara vara. Jag är trött på det! Jag ska klippa mig, och jag ska göra en drastisk förändring! Jag vill klippa det mycket kortare. Nu hänger det i långa, raka, tråkiga längder. Jag vill ha kortare och därmed mer volym. Jag funderar även på att tona det lite mörkare så att jag får den där fina glansen som alla andra har (erkänn då!). Här kommer lite exempel på frillor som jag gillar. Vad tycker ni?

Ungefär den här längden.

Typ så här! Lite ljusare färg kanske.

Precis så här fast med längre lugg på sidorna.

Snedbenan är het!

3 kommentarer:

  1. Jag håller med!!! Jag vill också klippa mig. Långt och platt och klistrigt och torrt. Usch! Färga det till min färg så blir vi ännu mer twins! :D Tänk vad skönt till sommaren. Jättefina exempel - go for it!?

    SvaraRadera
  2. Ja brosh finally!! Jag tycker lätt att du ska! Kommer du ihåg hur snyggt det blev när du tonade det i montan? Asamega hett!! Go for it! Plus den längden på den första bilden e snygg, har så själv nu, allt i samma längd också! Hoho

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska visa piffigt kort snart! Jag känner att du inte fick se frillans hela potential när vi skypeade. ;)

      Radera